HTML

Zergék

Lilypie 6th to 18th Ticker Lilypie 6th to 18th Ticker Lilypie 6th to 18th Ticker Ádám naplója : " - Az új teremtmény folyton beszél.Főként azzal foglalkozik,hogy a dolgoknak nevet adjon.Jómagam már semmit sem nevezhetek el." Éva naplója : " - Egypár nap óta az állatok és tárgyak elnevezésének munkáját teljesen levettem a válláról.Szemmel láthatóan nagyon hálás ezért, mert a szellemi munka nem erős oldala, s így most könnyítek a terhén. ( Mark Twain )

Friss topikok

  • bogdány: Akkor megvagyok nyugodva, hogy ez nem csak velem történik meg. Csak nem öregszünk??? :) (2009.09.24. 21:57) Amikor a fáradság hülyeséggel párosul :)
  • napocska74: Orsi?Babád van? De jó!!! Mi van most veletek? (2009.09.24. 07:56) Barlangászat
  • bogdány: Zalán a nagy Hóhó horgász (2009.09.14. 13:24) a Mosoni Dunán, barátokkal
  • Chipie: Nos, azt hiszem én bizonyos szint alá képtelen vagyok leásni, úgyhogy részemről be is fejezem a pa... (2009.08.26. 12:48) Ajándék
  • napocska74: Mea culpa ! ok. padlizsán ; tudtam én csak figyeltem,hogy figyelsz e :DD (2009.08.17. 12:06) Perfect day

Felköthetjük gatyánkat :)

napocska74 2009.10.04. 09:04

Reggelente barátosnő viszi a mi családunk tagjait vagy fordítva iskolába. Történt egyik reggel,hogy (miközben rajtunk volt a sor ) PZS nevű barátnő megbeszélte Zsombikával,  délután együtt jönnek haza párommal. Eljött a délután ,Zsombor autóban apja mellett és várnak PZS munkahelye előtt. Eltelik egy kis idő, barátnő még sehol. Rövid telefonváltás,hogy merre van. Kiderül nem is oda kellett érte menni, mert ideiglenesen az építkezések miatt most más hol van az irodája. Értemennek, barinő autóban, hátrafordul és megkérdezi elsőszülött kisfiam miért nem mondta meg apának hol kell őt megvárni.Mire az én angyalarcú drágám megszólal: Apa engem nem kérdezett! Erre most mit mondjak :DDDDD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri-birizabszalma.blog.hu/api/trackback/id/tr361426285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása