HTML

Zergék

Lilypie 6th to 18th Ticker Lilypie 6th to 18th Ticker Lilypie 6th to 18th Ticker Ádám naplója : " - Az új teremtmény folyton beszél.Főként azzal foglalkozik,hogy a dolgoknak nevet adjon.Jómagam már semmit sem nevezhetek el." Éva naplója : " - Egypár nap óta az állatok és tárgyak elnevezésének munkáját teljesen levettem a válláról.Szemmel láthatóan nagyon hálás ezért, mert a szellemi munka nem erős oldala, s így most könnyítek a terhén. ( Mark Twain )

Friss topikok

  • bogdány: Akkor megvagyok nyugodva, hogy ez nem csak velem történik meg. Csak nem öregszünk??? :) (2009.09.24. 21:57) Amikor a fáradság hülyeséggel párosul :)
  • napocska74: Orsi?Babád van? De jó!!! Mi van most veletek? (2009.09.24. 07:56) Barlangászat
  • bogdány: Zalán a nagy Hóhó horgász (2009.09.14. 13:24) a Mosoni Dunán, barátokkal
  • Chipie: Nos, azt hiszem én bizonyos szint alá képtelen vagyok leásni, úgyhogy részemről be is fejezem a pa... (2009.08.26. 12:48) Ajándék
  • napocska74: Mea culpa ! ok. padlizsán ; tudtam én csak figyeltem,hogy figyelsz e :DD (2009.08.17. 12:06) Perfect day

Barlangászat

napocska74 2009.09.16. 13:14

A Sárkőpusztai barlangban voltunk hétvégén. A gyerekek nagyon ügyes kismajom módjára  tátot szájjal, csöndben,szótfogadva közlekedtek.50 métert haladtunka Föld gyomra felé, ami nem sok de gyerekszemmel nézve rengeteg.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri-birizabszalma.blog.hu/api/trackback/id/tr31386140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liliput 2009.09.23. 20:50:12

Jaj, nagyon aranyosak a gyerekeid! Már én is nagyon várom, hogy ilyen klassz kirándulásokra menjünk a lányommal(!). Na ki az akivel egy osztályba jártál, le is rajzolt téged többször, és együtt nyúztátok a bőrt? ;-)

napocska74 2009.09.24. 07:56:30

Orsi?Babád van? De jó!!! Mi van most veletek?
süti beállítások módosítása