HTML

Zergék

Lilypie 6th to 18th Ticker Lilypie 6th to 18th Ticker Lilypie 6th to 18th Ticker Ádám naplója : " - Az új teremtmény folyton beszél.Főként azzal foglalkozik,hogy a dolgoknak nevet adjon.Jómagam már semmit sem nevezhetek el." Éva naplója : " - Egypár nap óta az állatok és tárgyak elnevezésének munkáját teljesen levettem a válláról.Szemmel láthatóan nagyon hálás ezért, mert a szellemi munka nem erős oldala, s így most könnyítek a terhén. ( Mark Twain )

Friss topikok

  • bogdány: Akkor megvagyok nyugodva, hogy ez nem csak velem történik meg. Csak nem öregszünk??? :) (2009.09.24. 21:57) Amikor a fáradság hülyeséggel párosul :)
  • napocska74: Orsi?Babád van? De jó!!! Mi van most veletek? (2009.09.24. 07:56) Barlangászat
  • bogdány: Zalán a nagy Hóhó horgász (2009.09.14. 13:24) a Mosoni Dunán, barátokkal
  • Chipie: Nos, azt hiszem én bizonyos szint alá képtelen vagyok leásni, úgyhogy részemről be is fejezem a pa... (2009.08.26. 12:48) Ajándék
  • napocska74: Mea culpa ! ok. padlizsán ; tudtam én csak figyeltem,hogy figyelsz e :DD (2009.08.17. 12:06) Perfect day

Ajándék

napocska74 2009.07.28. 12:23

Olyan sok mindenki teszi fel a Tesz-vesz oldalra megunt vagy alighasznált, esetleg én semmire sem tudom használni felesleges dolgait,hogy komolyan fontolóra vettem én is hírdetni fogok. Csak azt nem tudom még milyen kategóriába és milyen jelzőkkel fogom még illetni az én adományomat. Aztán egy szikra gyúlt az agyamban. A magyar embernek minden kell amit ingyen vinni lehet. Háát akkor aki kapja marja alapon felkínálom a nagypapát. Kihagyhatatlan ajánlat. Kedvezményt is kap : viheti a nagymamát is :))

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri-birizabszalma.blog.hu/api/trackback/id/tr741273382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

móni62 2009.08.17. 14:39:28

Sajnálatos felfogás, hogy valaki a nagyszüleit adná el, mélységes butaságra utal, mégha viccből is gondolja.
Hálás lehetne inkább a sorsnak, hogy vannak még nagyszülei, akire számíthat, támaszkodhat az Életben. Ebben az esetben is igaz, hogy attól,hogy még valaki szülő lesz, vagy anyuka, az értelmi színvonala nem változik.
Remélem, egyszer mélységesen szégyellni fogja, hogy valaha leírta ezt a mondatot....

napocska74 2009.08.17. 20:35:20

rosszul gondolod én nem a saját nagyszüleimet adnám el mivel nekem sajnos nincsenek :(

napocska74 2009.08.17. 21:29:02

szerinted minden szülőre csak támaszkodni lehet ? nekem azért vannak más jellegű tapasztalataim is , és olyat senkinek sem kívánok

Chipie 2009.08.17. 22:38:32

Hát azt hiszem ennél több közhellyel egy mondatban még nem nagyon találkoztam, ezúton is szeretném megragadni az alkalmat, hogy gratuláljak a rendkívüli mélységű életbölcsességhez, ami a soraidból árad. Semmiképpen ne feltételezd, hogy mások élete esetleg másmilyen, mint a tiéd, hiszen minden nagyszülő bölcs, békésen sütit sütögető csupaszív anyókából illetve aranyosan anekdotázó, unokákat térden lovagoltató nagyapókákból áll, hogy is lehetne másképp.
Az én nagyanyámat azért nem tenném fel soha a vaterára, mert nem szeretnék senkivel kicseszni. Világéletében egy önző, szemét rohadék paraszt volt, aki nagyban hozzájárult anyám korai halálához, aki háromévesen pofánvert engem, mert kérdezés nélkül megszólaltam, és aki megpróbált rámászni a saját vejére, és még sorolhatnám naphosszat.
Ha van ember, akire nem szeretnék számítani vagy támaszkodni az Életben, ahogy nagy bölcsen írtad, na az ő.
Picikét tessék néha elgondolkodni, mielőtt okosságokat vélünk írogatni. Már ha sikerül.

móni62 2009.08.25. 11:38:13

@Chipie:

Kedves chipieke,nem a te nagyszűleidről írtam,most nincs idő a te putriban eltöltött gyerekkorodról beszélgetni.Álltalában a cigányoknál szokás az ilyen nevelési mód,sajnálni nagyon nem tudlak,nem sokat javultál 3 éves korod óta.

móni62 2009.08.25. 11:43:41

@napocska74:

Ha nem a te nagyszűleidről,akkor gondolom a párod nagyszűleiről van szó,csak akkor azt nem értem,miért nincs róluk fénykép , miért csak a szűk családról ? Ők már nem tartoznak bele ?
Mindenki a saját sorsát alakítja,ha nem tetszik változtass rajta. Te most kinél laksz? Gondolom nem a saját házadba,ezért problémás neked az együtt élés...lehetnél egy kicsit hálásabb,hogy velük együtt élhetsz,hogy megtűrnek , annak ellenére ,hogy te ilyeneket gondolsz róla. Nézz már magadba!
Egyszer majd azon veszed észre magad,hogy egyedül vagy , és akkor vissza sírod ezt a helyzetet...

napocska74 2009.08.25. 12:33:28

más lehetőség ? mi van akkor más a megoldás kulcsa ?
erre nem gondoltál?

Chipie 2009.08.26. 12:48:55

Nos, azt hiszem én bizonyos szint alá képtelen vagyok leásni, úgyhogy részemről be is fejezem a parttalan beszélgetést, sajnos megint elfelejtettem a bölcs mondást, miszerint: Hülyékkel ne állj le vitatkozni, mert lehúznak az ő szintjükre, és ott legyőznek a rutinjukkal. :-D
Mindenesetre látom, hogy kevés időd van, az iskolába se nagyon lehetett időd bejárni, főleg magyar nyelv és irodalomórákra, a helyesírásodat elnézve, :-)úgyhogy semmiképpen ne foglalkozz az én putri gyerekkorommal, helyette inkább töltsd hasznosan az idődet: menj el egy könyvesboltba, és vegyél egy helyesírási kézikönyvet, és ne elégedj meg a megvételével, időnként lapozgasd fröcsögés helyett. Sok sikert és szép napot!
süti beállítások módosítása